23
грудня відбулася нарада у голови райдержадміністрації, на якій
розглянуто питання про роботу дозвільної системи районного відділу УМВС
України в Полтавській області з питань реєстрації, зберігання та
використання зброї на території району та про створення Центру надання
адміністративних послуг при райдержадміністрації відповідно до Закону
України «Про адміністративні послуги».
З
першого питання порядку денного доповів старший інспектор дозвільної
системи РВ УМВС України в Полтавській області А.М.Свічкар. На території
району налічується 511 власників мисливської гладко ствольної зброї, 29
власників газової зброї та 38 власників нарізної мисливської зброї. За
порушення законодавства по лінії дозвільної системи до адміністративної
відповідальності було притягнуто 21 власника зброї, у 10 з них вилучено
зброю, а у трьох власників анульовано дозволи на право носіння та
зберігання зброї. З метою здійснення належного контролю за безпечним
використанням мисливської зброї під час полювання, систематично
проводяться профілактичні рейди за участі працівників правоохоронних
органів та громадськості. За їх наслідками двоє власників зброї
притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення правил
полювання в мисливських угіддях. Суттєво покращити роботу в цьому
напрямку можна було б при наявності в районі екологічної служби та
рибінспекції. З наближенням новорічних свят традиційно виникають
проблеми із застосуванням піротехнічної продукції. В зв’язку з цим
А.М.Свічкар звернувся з проханням до голів територіальних громад про
визначення місць для використання згаданих засобів та наголосив, що
порушення порядку торгівлі та використання піротехнічних засобів тягне
за собою накладення штрафу від 595 до 1700 грн.
З
другого питання доповіла державний адміністратор відділу економічного
розвитку, торгівлі та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації
Л.А.Шалаєнко. Наразі визначено 12 основних послуг, які будуть надаватися
через новоутворений Центр надання адміністративних послуг при
райдержадміністрації. 6 із них відноситимуться до компетенції управління
праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, решту
забезпечуватимуть відділи освіти, молоді та спорту райдержадміністрації,
містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства
райдержадміністрації та державний реєстратор. Очікувані результати від
створення та діяльності Центру влаштують всі зацікавлені сторони. Для
одержувачів адмінпослуг – це забезпечення прозорості, відкритості та
зрозумілості дій у сфері їх надання, економія часу, необхідного для
відвідування виконавчих органів. Працівники ж Центру матимуть змогу
уникнути дублювання дій, пов’язаних з введенням аналогічної інформації
на різних етапах роботи. Керівництво райдержадміністрації здійснюватиме
оперативний моніторинг та контроль за будь-якою діяльністю, пов’язаною з
наданням адміністративних послуг. Згідно з чинним законодавством
відповідні послуги з 1 січня 2014 року надаватимуться виключно через
Центр надання адміністративних послуг.
|