18
жовтня відбулася нарада у в.о. начальника управління праці та
соціального захисту населення райдержадміністрації Л.В.Корнієнко щодо
ходу оформлення інформаційних та технологічних карток для надання
адміністративних послуг через поштові відділення.
Питання
підвищення якості соціальних послуг, які надаються найуразливішим
категоріям населення, усім, хто опинився у складних життєвих обставинах
на сьогоднішній день перебуває на контролі у Президента України
В.Януковича, як одна із складових підвищення якості життя людей.
За
ініціативою національного оператора поштового зв’язку та за підтримки
Кабінету Міністрів України, Координаційного центру з упровадження
економічних реформ при Президентові України, Мінекономрозвитку,
Держархбудінспекції, Держпідприємництва та Держінформнауки України з
жовтня 2012 року запроваджено пілотний проект «Адміністративні послуги:
спрощений доступ через пошту», спрямований на оптимізацію надання
адміністративних послуг, розширення діючої регіональної мережі з надання
адмінпослуг за принципом «єдиного вікна» та максимальне наближення її
до людини. Це дозволить громадянину зекономити час на оформлення
субсидій, отримання довідок і посвідчень. Така послуга є особливо
зручною для мешканців віддалених населених пунктів, людей похилого віку,
інвалідів.
Управлінням
праці та соціального захисту населення райдержадміністрації надано
Великобагачанському цеху обслуговування споживачів №1 Миргородського
центру поштового зв’язку №5 інформаційні та технологічні картки в
паперовому та електронному вигляді, такі картки передано у всі поштові
відділення району. Для начальників поштових відділень проведено семінар з
питань надання адміністративних послуг. На базі поштового відділення
села Поділ відбулася презентація адмінпослуг. Працівниками управління
праці та соціального захисту населення райдержадміністрації надаються
консультації стосовно надання послуг, які за необхідності здійснюються і
в телефонному режимі. В районній газеті «Рідний край» надруковано
статтю «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Однак
потрібно продовжувати роботу щодо популяризації даного виду послуг,
роз’яснювати їх переваги та зручність, особливо для найуразливіших
категорій населення.
|